HungaroWellness - a wellness magyar otthona. Vegyen részt játékunkban! Regisztráljon!
Wellness csomagok
 
Régió: Város: Név szerint:  
belepes a jatekba
Wellness ABC: A B C D E F G H I J K L M N O Ö P Q R S T U Ü V W X Y Z


Regisztáljon, hogy megkapja heti rendszerességű hírlevelünket, és hogy részt vehessen nyeremény-játékainkban!

regisztracio

Belépés

felhasználó név:

jelszó:

elfelejtett jelszó


2013.07.04.
Nagy gondokat okozhat a magzatnál a jódhiány

Azzal mindannyian tisztában vagyunk, hogy a megfelelő egészségi állapothoz elengedhetetlenül szükséges a jód. Azt azonban eddig nem tudhattuk, hogy a magzatoknál ez mennyire fontos. A legújabb kutatások kimutatták, hogy a terhesség ideje alatt is nagy hangsúlyt kell fektetni a megfelelő jód bevitelre, ellenkező esetben akár a születendő gyermek agya nem fejlődik megfelelően.

Bővebben

2013.05.15.
A cukorbetegség összefügg az alvás minőségével?

Új kutatások szerint a 2. típusú cukorbetegség kialakulása kapcsolatba hozható az alvás alatt termelődő melatonin alacsony szintjével. Dr. Hubina Erika, az Oxygen Medical endokrinológusa az ismert és a még kutatott összefüggésekre és a megfelelő kezelés jelentőségére hívta fel a figyelmet.

Bővebben

2013.03.19.
A rágás képessége csökkenti az elbutulás rizikóját

A legújabb kutatások szerint elmondható, hogy minél kevésbé vagyunk képesek rágni, annál inkább veszélyeztet bennünket a demencia.

Bővebben

Karácsonyi beigli

Bővebben


        Magazin

wellness & mozgás

Wellness és mozgás rovatunkban az aktív pihenésről, sport és fitness lehetőségekről olvashatnak
 

« 1 2 3 4 5 6 7 8 »


Hét főbűn az edzőteremben

wellness & mozgás

 

Az egyébként igen egészséges testedzésnek, akár tragédia is lehet a vége, ha nem tartunk be néhány alapvető szabályt. Ha a legtöbbet akarjuk kihozni programunkból és a kockázatokat is el akarjuk kerülni, fontos, hogy megismerjük, melyik az a „hét főbűn", amit el lehet követni edzés közben.

2009. 02. 26.

 

Téli sportok asztmásan

wellness & mozgás

 

A téli sportokkal kapcsolatban fontos megjegyeznünk, hogy asztmás rohamra egyaránt hajlamosít a hideg levegő, illetve a testmozgás. E két tényező egymástól függetlenül is rohamok kialakulásához vezethet.

2009. 01. 12.

 

Egy rutinos síelő tanácsai kezdőknek

wellness & mozgás

 

Aki megfogadja ezeket a tanácsokat sok felesleges kiadástól mentheti meg magát és családját. Tippek a sífelszerelés, úti cél és az utazás időpontjának megválasztásához. 
 

2008. 11. 21.

 

Kihívást keresel ? Tudnivalók a falmászásról

wellness & mozgás

 

A falmászás egy nagyszerű sport: egyesíti az extrém sportok izgalmát a tökéletes biztonsággal. Ennek eredménye egy felejthetetlen élmény, amely egyben intenzív testmozgás is. A mászás gyakorlatilag nincs korhoz kötve, kb. 4 éves kortól kezdve bárki mászhat, aki kedvet érez hozzá, hisz teljes biztosítás mellett tudásszintjének megfelelő nehézségű falakon teheti mindezt.

2008. 11. 20.

 

Tizenegy módszer arra, hogy a lehető leghatékonyabban égessük a kalóriát!

wellness & mozgás

 

Le kell fogynia, de gyűlöli az edzés minden egyes másodpercét? Apró trükköket elég bevetni ahhoz, hogy a lehető leghatékonyabban használjuk ki a testmozgásra fordított idő minden másodpercét, és a maximális mennyiségű kilokalóriát égessünk el.

2008. 10. 22.

 

Hogyan válasszunk kerékpárt?

wellness & mozgás

Kerékpár hosszú távra vásárolunk, ezért nem mindegy , milyen célra és milyen minőségű bicajt veszünk. Ha végigolvassák ezt a cikket megtudhatják a leglényegesebb szempontokat, amik alapján könnyebb lesz a vásárlás.

2008. 07. 22.

 

A nyugtató gyaloglás

wellness & mozgás

 

Használjuk a lábunkat naponta 30 percet!

"Egy nap gyaloglás - hét nap egészség" - tartja egy francia közmondás. Ha nem is tudjuk a hosszú gyalogtúrát lehetővé tevő, egynapos kirándulást sűrűn megszervezni, gyalogolni rövidebb ideig is kellemes időtöltés, könnyen megvalósítható, továbbá megnyugtatja felborzolt idegeinket, de serkentőleg is hat ránk.

2008. 07. 09.

 

Mozogjunk az egészségünkért! A Nordic Walking

wellness & mozgás

 

Melyik az a sport amely bármikor elkezdhető, jobb, mint a gyaloglás, nem terheli az izületeket és az izomzat 90%-át megmozgatja? A Nordic Walkinkg.

2008. 07. 03.

 

Csinos popsi, feszes vádli-használj ugrókötelet !

wellness & mozgás


Az ugrókötéllel legtöbben gyermekkorunkban találkoztunk utoljára. Sok fontos dolgot tanultunk meg az iskolában, csak azt nem, hogy megőrizzük gyermeki önmagunkat.

2008. 06. 20.

 

Nyújtsa hosszúra az egészségét!

wellness & mozgás

  

Még az is, aki komolyan veszi a sportot, hajlamos ezt-azt lespórolni az edzésből. Ha kevés az idő, elmarad a bemelegítés, de az igazi „vesztes" általában a nyújtás. Pedig az izmok megnyújtása még fontosabb, mint maga a feszítés...

2008. 06. 04.

 

« 1 2 3 4 5 6 7 8 »


Tetszett, amit itt olvastál?
Oszd meg a barátaiddal, mentsd el kedvenceid közé!
Bookmark and Share

 

2014.05.20.
Biztonságosan edzhet akkor is, ha cukorbeteg

A sport nemcsak az egészség megőrzését szolgálja, de fontos szerepet játszik például a cukorbetegség kezelésében is. Saját kényelmüket nehezen feladva, vagy a vércukor ingadozások miatti rosszulléttől tartva, sokan mégsem mernek belekezdeni, pedig létezik megbízható megoldás arra, hogy a cukorbetegek is mozogjanak.

Bővebben

2013.12.11.
Karácsonyi allergiák

Az ünnep közeledtével szokásaink is megváltoznak. A lakásban elhelyezett díszek, illatosítók, az ünnepi menü, a szervezéssel járó stressz, de akár a karácsonyfa is szokatlan tüneteket okozhat, az arra érzékenyeknél.

Bővebben

2013.12.04.
Ünnep a kozmetikában - kezelések tömjénnel és mirhával

A természet kincseinek gyógyító erejét hajlamosak vagyunk alábecsülni, pedig a szakértő által készített, illóolajokkal végzett kezelés nem csak a bőrnek tesz jót, de a lelket is felfrissíti. A mirha és a tömjén pozitív hatásairól Peterman Krisztina szépség-terapeuta, a Dermatica kozmetikusa beszélt.

Bővebben


Partnereink